Aktuality

Oficiální marketing Labské stezky a propagace služeb na stezce

Marketing Labské stezky v ČR koordinuje Nadace Partnerství prostřednictvím servisní společnosti Partnerství, o.p.s. Jsme tak rovnocenným partnerem 3 koordinačním centrům stezky v Německu, se kterými spolupracujeme na rozvoji tohoto cykloturistického produktu. Labská stezka je evropskou dálkovou cyklotrasou, která vede od pramene Labe až k Severnímu moři u německého Cuxhavenu v délce více než 1.270 km.

Oficiální marketing v ČR sdružuje veřejné a soukromé zdroje, vychází ze Smlouvy o spolupráci na marketingu produktu Labská stezka (smluvními stranami jsou prozatím kraje a statutární města na Labi a koordinátor) a řídí se každoročně schvalovaným závazným marketingovým plánem. Na realizaci marketingu spolupracujeme v ČR také s regionálními organizacemi cestovního ruchu (viz sekce partneři), vydavateli cykloturistických map a odborných periodik a dalšími partnery. Labskou stezku propagujeme s českými a německými partnery jako celek, tj. města, destinace, turistické atrakce a cíle, servisní služby, informační centra, ubytovací a stravovací služby s certifikací Cyklisté vítáni a služby touroperátorů. Garance úrovně služeb prostřednictvím certifikace je na evropských dálkových stezkách zavedeným standardem (např. certifikace Bett und Bike na německé části Labské stezky). 

Hlavními nástroji marketingu Labské stezky v ČR i v Německu jsou:
- Jednotný název Labská stezka a mezinárodní logo stezky.
- Oficiální webový portál www.labska-stezka.cz v české verzi a www.elberadweg.de pro německy mluvící klienty (pro cykloturistvickou sezonu 2016 připravujeme nový česko-německý web stezky, kde bude Labská stezka a prezentována v celé délce v několika jazykových mutacích s předpokládanou roční návštěvností více než 600 tis. uživatelů).
- Každoročně vydávaný tištěný Oficiální cykloprůvodce LABSKÁ STEZKA (ELBERADWEG Handbuch) - dvě plnohodnotné jazykové mutace (CZ/DE), cca 100 stran, náklad 260 tis. KS, 30 tis. pro český trh, pro uživatele k dispozici zdarma.
- Mobilní aplikace Labská stezka (otestována německá jazyková verze, česká bude k dispozici pro sezonu 2016)
- Prezentace produktu na veletrzích a specializovaných cyklistických akcích (cca 40 velkých akcí v průběhu celého roku - Německo, ČR, Dánsko, Rakousko, Nizozemí, Belgie, Švýcarsko...).
- Česko-německá konference k marketingu Labské stezky.
- a další (newslettery, články, akce k zahájení a ukončení sezóny...).

Děkujeme všem partnerům za dosavadní spolupráci a těšíme se na další spolupráci a rozvoj produktu Labská stezka nejen v roce 2016.

Fotogalerie